2014. március 18., kedd

Üdvözlök mindenkit ezen a blogon!

Ez lesz most már a 3. blogom , van 1 befejezettem és van 1 , amit most egyenlőre szüneteltetek ,mert nincs hozzá ihletem. Ha valaki kiváncsi rájuk itt vannak a linkjeik:http://whenshewasminelawson.blogspot.hu/
                                                                          http://mystorylawsonryan.blogspot.hu/2013/10/1.html
Ez a blogom is szintén Lawsonos lesz , mint az előző 2.
Röviden , tömören arról fog szólni , hogy van egy 21 éves lány Sophia Griffin , aki egészen addig éli átlagos életét , míg meg nem tudja , hogy agydaganata van. Egész végig mellette állnak szerettei , egy napon pedig elég furcsa és fájdalmas módon találkozik a Lawson tagjaival. 
Ha elnyerte a tetszésedet ez a (NAGYON) rövid előzetes iratkozz fel. Neked csak pár kattintás de nekem sokat jelentene.
Az első rész várhatóan szerdán fog felkerülni , arra is szeretnék pár kommentet.
Ha valamit mondani szeretnék azt általában a rész végén szoktam megtenni , nem szeretek a rész elég írogatni.
A jelölésem Fletchy lesz.
Köszönöm , hogy elolvastad ezt a pár mondatot és , hogy benéztél.
Fletchy

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem nagyon elnyerte a tetszésemet, alig bírom kivárni az első részt! :) Hozd minnél hamarabb!
    pussz! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali! Nem kell sokat várnod , holnap már fel is rakom. Fletchy ^^

      Törlés