2014. március 22., szombat

2.rész

Másnap reggel a vezetékes telefonra ébredtem , ami a párnám alatt csörgött. Nem értettem ,  hogyan kerülhetett a szobámba , aztán végül rájöttem , hogy ezen hívtam fel Bridgetet. Már jó ideje csörgött a telefon , mikor ráeszméltem , hogy most már ideje lenne felvenni.
-Hallo , itt Griffin lakás.
-Jó reggelt , Dr. Lawson vagyok és Sophiat keresem a műtéttel kapcsolatban.-szólt bele.
-Jó reggelt , én vagyok az.-válaszoltam.
-Áh szia Sophia csak azért hívtalak , mert most tudtam meg a műtéted idő pontját. Február 26-án lesz. De addig is minden héten be kéne jönnöd minden héten vizsgálatra. Szeretném legalább 1 héten egyszer látni az agyadat.-mondta.
-Értettem. Akkor jövő héten mikor menjek?-kérdeztem.
-Szerintem ugyan úgy , mint ezen a héten kedden.
-És az nem baj ha pont karácsonyi szünet alatt van?
-Tudod Sophia az orvosok karácsonykor sem pihennek. Úgy , hogy jövő héten találkozunk.-tette le a telefont.
-Ki keresett ilyen korán?-kérdezte Bridget álmoskás hangon.
-Csak Dr. Lawson mondta meg , hogy mikor lesz a műtétem.-válaszoltam.
-Miii? Az a Dr. Lawson , aki Andyt műtötte?-ugrott fel hirtelen.
-Mi van? Milyen Andyt műtött meg?-nem értettem semmit.
-Tudod! A Lawson énekesét , a leendő férjemet.-mutogatta a telefonját.
-Jaaa , hogy ő!-csaptam a homlokomra.
-Te jézus isten! El sem hiszem! Az az orvos találkozott velük! Sőt ismeri is őket!-őrült meg teljesen.
-Nyugi! Nem kell egyszerre megőrülni. Majd eljössz velem aztán kiderül , hogy ő e az akire gondolsz.-próbáltam lenyugtatni.
-Ok. Igazad van , kicsit elvetettem a sulykot.-értett velem egyet.
Gyorsan felkeltünk , felöltöztünk és már mentünk is le reggelizni.
-Jó reggelt!-köszöntünk kórusban , ahogy leértünk a konyhába. Csak a húgom és anya volt ott , mivel apa már elment dolgozni. Nekünk szerencsére már nem kell iskolába járnunk , mert már javában tart a téli szünet.
-Nektek is.-köszönt vissza nekünk anya és letette elénk a reggelinket.- Elvinnétek a húgodat sétálni? Mert nekem még van jó pár elintézni valóm karácsonyig.-kért meg minket.
-Persze szívesen elvisszük. Amúgy hívott Dr. Lawson.-mondtam , miközben elkezdtem enni a reggelimet.
-És megtudta már mondani mikor lesz a műtét?-ült le hozzánk.
-Igen , február 26-án lesz , de addig is minden héten mennem kell hozzá kontrolra.-fordultam felé.
-Rendben. El kell kísérni?
-Nem , nem kell Bridget azt mondta szívesen elkísér majd az orvoshoz.-magyaráztam.
Mikor végeztünk a reggelivel felmentünk a szobámba átöltözni. Még mielőtt elővettem volna bármilyen ruhát is elhúztam a függönyömet és megláttam a havas tájat. Ez olyan hatással volt rám , mint Bridgetre Andy. Imádom a havat már egészen kiskorom óta. Mindig ahogy megláttam azonnal apát kezdtem nyaggatni , hogy menjünk ki hógolyózni , szánkózni vagy éppen csak sétálni. Még nézni is szerettem.
-Bridget!! Esett a hó!-ujjongtam , mint egy 5 éves óvodás. Komolyan ennél gyerekesebb már nem is lehetnék.
-Aha...-mondta unott hangon.
-Most ne legyél már ilyen!-nyafogtam.
-Jó jó... hurrá esik a hó!-mondta tettetett lelkesedéssel.
-Ennyire azért ne lelkesedj.-nevettem.
Amint befejeztük a beszélgetést oda mentem a szekrényhez kivettem belőle egy vastagabb garbót egy fekete gatyát és felvettem őket. Ehhez még vettem egy barna bokacsizmát és elő kerestem a szürke sálamat. Bridget is hasonlóan hozzám egy garbót és egy farmert vett fel bokacsizmával. Ahogy végeztünk lementünk a húgomért és már indultunk is vele a parkba.
Szinte az egész délutánt ott töltöttük nagyon jól éreztük magunkat. De egyszer csak szédülni kezdtem , ezért muszáj volt leülnöm.
-Jézusom Sophia jól vagy?-ijedt meg Bridget.
-Persze , persze csak egy kicsit pihennem kell. Eléggé kifáradtam.-próbáltam megnyugtatni nem sok sikerrel.
-Ne hívjam fel Anniet , hogy jöjjön el értünk?-kérdezte.
-De az jó lenne. Nem hiszem , hogy haza bírnék sétálni.-dőltem hátra a havas padon. De most ez volt a legkisebb gondom.
Anya elég hamar megérkezett és aggódó tekintettel segített be a kocsiba. A haza fele úton el is aludtam és nem tudtam elbúcsúzni Bridgettől.

Itt a 2. rész remélem mindenkinek tetszett. Nagyon szépen köszönöm a komikat az előző részhez nagyon jól estek. :) A következő rész valószínűleg szerdán lesz. Addig is szeretnék ehhez a részhez legalább annyi komit , mint az előzőhöz. Fletchy xx

2 megjegyzés:

  1. Szia! Wow de jó lett!^^
    A nekem legjobban tetsző rész.....'-Tudod! A Lawson énekesét , a leendő férjemet.' *O* *-*
    Ja és '... hurrá esik a hó!-mondta tettetett lelkesedéssel.' xd azért lehetett tettetett lelkesedés mert nem nagyon szeretem a havat (már nem) :D
    És a végén..juj remélem semmi baja nem lesz Sophiának..
    Nagyon hamar kérem a kövi részt..:)
    Nálam nem tudom mikor lesz.:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi <3
      Muszáj volt beleraknom :DD miért nem szereted? :)
      asszem nem lesz , de majd később minden kiderül :)
      szerdán lesz új rész :)
      pedig már tök vártam :/

      Törlés